martes, abril 25, 2006

Swedish efficiency

Finalment, aquí teniu la famosa màquina de la roba de l'hospital. El funcionament és, com veieu a la foto de dalt (oju a la bossa del karolinksa, qualitat i gratis, eh? I aquí ens fan pagar la carpeta... que cabrons) passar la targeta pel lector de sota la pantalla, amb la pantalla tàctil tocar les peces que vull avui (jo tinc assignades una bata, uns pantalons i una samarreta), i em surten com veieu a la foto de baix. A més, la targeta ja té memoritzades les meves talles... Això és qualité (estem obligats a anar vestits de cap a peus amb roba d'hospital sempre, portar sabates només per a l'hospital, les mànigues de la bata han d'estar sempre arromangades i res de rellotges, polseres, anells.... tot això com a prevenció del MRSA...). Apa, una abraçada ben grossa des d'aquí dalt, ja publicaré més documents sobre la vida hospitalària sueca... Per cert, ja s'ha fos la neu, fa "caloreta" (10 graus), i sol!








2 comentarios:

Feinstone dijo...

Impresionant! jajajaja Igualet que aqui! Jejeje Ara tinc un dubte existencial, ¿quan torneu?

Klaix dijo...

El dia 6 al matí, a les 10:15 má o meno aterrem a Girona si tot va bé!! El barça a la final!!!!!